måndag 21 december 2009

yes!














































En viss Viveka har lämnat England för att spendera tre veckor i Sverige. & ingen är gladare än jag. Om jag funderade på att åka ner till Malmö för att träffa henne? Nej, det gjorde jag inte. Jag bestämde mej för att det blir en helhelg i Malmlö efter nyår & Knasson kom med det härliga förslaget att vi skulle samlas hela gänget. Så en helhelg i Malmlö med dom sjukaste människorna jag känner. Ja tack! Det har ju inte varit annat än succé de senaste gångerna.. Det var ju ganska livat i november 2007 innan jag åkte till Australien.. När det blev spontanparty hemma hos Vivi. Tanken var att jag skulle snylta en sovplats & träffa Vivi & Sara innan jag åkte till Aus & så var det så klockren tajming att Knasson skulle hämta Johan & Martin på flygplatsen & kunde köra mej från småland till skåne. Vi hämtade upp Pungen på vägen & sen mötte vi upp Lange på stan & sen avslutade vi med en sinnessjuk fest hemma hos Vivs.
Jag var inte helt pigg på flyget mot Australien efter det..
Vinter 2009 var det bara jag, Andreas, Carro & Alex på årets längsta After Work i Göteborg.


Våren 2009 var det grillkväll & Sigges Logepremiär (!) hemma hos Knasson i Gislaved. Då var vi nästan fulltaliga. Jag, Andreas, Putte, Pungen, Knasson, Valdix, Alex, Lange, Snusk-Henke, Emil mfl visade alla smålands bönder hur man festar. Dock så saknade vi Vivi & Sara.

Så nu då. Vinter 2010. Kan vi vara fulltaliga då kanske?
Jo, jag är extremt sugen på att förstöra mej själv med världens sjukaste & underbaraste människor.

Inga kommentarer: